SmartBrains

Digitální nástroje

pro rozvoj vašeho podnikání

Tvoříme užitečné nástroje pro malé a střední podniky. Šetřete čas i náklady, zbavte se papírování, mějte vše podstatné na jednom místě. Pečujte o své zákazníky, zaměstnance i firmu. S námi se do toho můžete pustit naplno!

Vyzkoušejte systémy,
které usnadní vaše podnikání

Jsme tvůrci dostupných a snadno ovladatelných systémů pro efektivní řízení a růst vaší společnosti.

Klíčové informace budete mít na jednom místě a na pár kliknutí zjistíte vše, co právě potřebujete. Ať už to bude kontakt na zákazníka, přehled objednávek za poslední měsíc, využité poukazy nebo poslední faktury. Naše systémy snadno naučíte, aby za vás udělaly vše, co se opakuje. Dokonce mohou za vás zákazníky informovat o novinkách, slevách a akcích.

S námi se zbavíte denní rutiny a získaný čas můžete věnovat dalšímu rozvoji vašeho podnikání nebo třeba rodině či relaxaci.

hero-hotova_reseni

Informační systém pro podniky
se stálým prodejním sortimentem

Vaši práci a nezbytnou administrativu zjednoduší náš informační systém Qesu. Pomůže vám automatizovat opakované úkony a získat čas na rozvoj a růst. Qesu toho umí hodně a s přehledem se vyrovná robustním a nákladným informačním systémům pro velké společnosti.

Zapomeňte na google sheets a zkuste Qesu. Vyřídíte desítky objednávek denně a systém bude za vás hlídat vyúčtování dodávek i úhradu fakturace.

Zaujalo vás Qesu? Rádi vám Qesu předevedeme a představíme vám, co může udělat pro vaše podnikání.

  • Qesu je informační systém pro malé a střední firmy se stálým sortimentem.
  • Usnadníte si evidenci zákazníků a partnerů, nastavení individuálních ceníků, párování dokladů a rozpoznávání plateb.
  •  Snadno zautomatizujete pravidelné objednávky a dodávky. Systém umí optimalizovat řazení dodávek pro rozvoz,  vystavovat  dodací listy, vyúčtování i faktury.
  • Budete mít pod kontrolou skladové zásoby surovin, obalových materiálů, hotových výrobků a dalších prostředků. Můžete využívat notifikace na minimální zásobu položky. Systém se postará o hromadné příjemky i výdejky, přeskladnění či inventarizaci.
  • Kdykoli si zobrazíte aktuální stav finančních zásob na účtech i v hotovostních pokladnách díky modulu finanční pohyby. Pohyby se načítají z elektornického výpisu účtu a můžete je přiřazovat k jednotlivým partnerům, evidovat DPH, nefiskální pohyby apod.
  • Výkazy práce si může vést každý pracovník, vedoucímu i pracovníkovi se tvoří průběžné přehledy vykázané práce a uzávěrka měsíce je otázkou několika kliknutí. Má intuitivní a přehledné ovládání, i méně technicky zdatní pracovníci nebo nováčci se ho rychle naučí používat.
  • Odpadá ruční vypisování a nekonečná tvorba podkladů pro fakturaci či nepřehledné výkazy práce.

Systém pro vedení věrnostního programu
pomocí Apple Wallet a Google Pay

V péči o vaše stálé zákazníky vám pomůže náš systém pro digitalizaci věrnostního programu v mobilu Stammgast. Pro stálé zákazníky si můžete připravit spoustu odměn, upozornit je na akce a slevy pomocí digitální věrnostní karty v mobilním telefonu, který mají stále u sebe.

Přestaňte rozdávat razítka na papírové kartičky. Buďte se svými zákazníky v kontaktu, vytvářejte pro ně věrnostní program na míru a nabídněte tak svým stammgastům nadstandardní péči.

Zaujal vás Stammgast? Rádi vám předevedeme, co umí a jak ho můžete využít pro péči o vaše zákazníky.

  • Stammgast je systém pro vedení vašeho věrnostního programu v mobilu napojený na Apple Wallet a Google Pay.
  • Nabízí vám různé cesty, jak zůstat v kontaktu a připomínat se zákazníkům, kteří už vaše produkty nebo služby znají.
  • Zákazník se  zaregistruje a vygeneruje si věrnostní kartu, kterou bude mít stále u sebe ve svém mobilním telefonu.
  • Součástí profilu je vaše vizitka s informacemi, které můžete průběžně aktualizovat.
  • Cílenými zprávami se můžete zákazníkovi připomenout, seznámit ho s aktuálními akcemi či slevami, představit novinky.
  • Nastavení věrnostního programu snadno ovládáte pomocí intuitivní a přehledné webové stránky.
  • Zákazník si může kdykoli zobrazit stav svého konta a získané odměny. Při ztrátě nebo změně mobilu se data jednoduše přenesou na nově staženou kartu v novém mobilním zařízení.
  • Jako provozovatel máte stále k dispozici přehled o tom, kdo komu udělil body. Kdykoli si jednoduše zobrazíte, jaké služby vaši zákazníci čerpají. Uvidíte rozdaná „razítka“, rozdané odměny, čerpané odměny a počet vašich aktivních stammgastů.
  • Systém je zabezpečený, o svá data se nemusíte bát.